1. Pszczelarz wybrał z uli 60 litrów miodu i rozlał go w słoiki o pojemności 300 ml. Ile słoików napełnił pszczelarz ???
(zapisz wszystkie obliczenia)

2. Mrówki broniące mrowiska potrafią przebiec 4 cm w ciągu 1 sekundy. Mrówka dobiegnie do odległości 20m pola bitwy w ciągu
a) 500 sekund
b) 400 sekund
c) 300 sekund
d) 50 sekund

2

Odpowiedzi

2010-01-28T13:27:54+01:00
60 l = 60000ml
60000:300=200

dwieście słoików

20 m = 2 000cm
2000:4=500

a)500 sekund
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:27:56+01:00
1.
60l=60 000 ml
60 000/300=200
odp Zapełnil 200 sloikow
2.
20m=2000cm


4cm--1s
2000cm--- x[s]

x= 500s