Przetłumacz na niemiecki :


Moje gimnazjum jest dosyć duże. Jest 14 klas. Same pierwsze klasy mają w sumie 98 uczniów. Nauczyciele są różni, ale w większości dosyć tolerancyjni.
Ja jestem w klasie 1a. Liczy ona sobie 24 osoby: 13 dziewcząt i 11 chłopców. Ja jestem 12 w dzienniku. Moja klasa jest bardzo wesoła. Naszym wychowawcą jest pan ---------.







i drugi tekst do przetłmaczenia:

Pani ----- uczy w mojej szkole historii i wos-u. Jest bardzo zadbaną kobietą po 30. Świetnie się ubiera, bardzo gustownie. Ma rude włosy, jest raczej niska i szczupła. Nosi okulary. Jest dosyć wymagająca, często pyta. Prowadzi jednak ciekawe lekcje, czasami opowiada kawały. Jest inteligentna, zabawna i mądra. Pracuje systematyczniem, dużo opowiada i dobrze objaśnia. Jest zawsze dokładna. Lubię ją.


Pan ------ uczy w mojej szkole matematyki. Ma 31 lat. Mieszka w Tarnowie. Jest wysoki, szczupły i zadbany. Ubiera się elegancko. Jest wychowawcą klasy 1c. Jest surowy, ale dobrze objaśnia. Ma tez zwariowane pomysły i często się śmieje. Pracuje systematycznie. Nie lubię matematyki, ale Pan ---- jest ok.



Jeśli przetłumaczycie chociaż jeden bd bardzo wdzięczna.!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:30:04+01:00
Mein Gymnasium ist ziemlich groß. Die 14 Klassen sind. Selbst haben die erste Klassen 98 Schüler im Grunde genommen. Die Lehrer sind verschiedenartig, aber großteils ziemlich tolerant. Ich bin in einer Klasse 1 und. Sie zählt sich 24 Personen (zusammen): die 13 Mädchen und die 11 Jungen. Ich bin 12 während der Tagesschau. Meine Klasse ist sehr fröhlich. Unser Erzieher sind Sie




Ihnen - - - - - er unterrichtet in meiner Schule der Geschichte und wos-u. Er ist die sehr gepflegte Frau nach 30. Hervorragend zieht er sich an, sehr geschmackvoll. Er hat die rotbraunen Haare, sie ist eigentlich niedrig und schlank. Er trägt eine Brille. Sie ist ziemlich anspruchsvoll, oftmals fragt er. Er führt aber die interessanten Lektionen (an), manchmal fabelt er Witze. Sie ist intelligent, lustig und klug. Er arbeitet systematyczniem, viel fabelt er und gut erklärt er. Sie ist immer genau. Ich mag sie.



Herr - - - - - - er unterrichtet in meiner Schule der Mathematik. Er hat die 31 Jahre. Er wohnt in Tarnowie. Er ist groß, schlank und gepflegt. Er zieht sich elegant an. Der Erzieher der Klasse ist 1 c. Er unerfahren sein, aber gut erklärt er. Er hat Thesen die Schnapsideen und oftmals lacht er. Er arbeitet systematisch. Ich mag keine Mathematik, aber Herr - - - - er ist ok.

2010-01-28T13:42:21+01:00
-Moje gimnazjum jest dosyć duże. Jest 14 klas. Same pierwsze klasy mają w sumie 98 uczniów. Nauczyciele są różni, ale w większości dosyć tolerancyjni.
Ja jestem w klasie 1a. Liczy ona sobie 24 osoby: 13 dziewcząt i 11 chłopców. Ja jestem 12 w dzienniku. Moja klasa jest bardzo wesoła. Naszym wychowawcą jest pan ---------.

Mein Gymnasium ist ziemlich groß. Die 14 Klassen sind. Selbst haben die erste Klassen 98 Schüler im Grunde genommen. Die Lehrer sind verschiedenartig, aber großteils ziemlich tolerant. Ich bin in einer Klasse 1 und. Sie zählt sich 24 Personen (zusammen): die 13 Mädchen und die 11 Jungen. Ich bin 12 während der Tagesschau. Meine Klasse ist sehr fröhlich. Unser Erzieher sind Sie - - - - - - - - -.

-Pan ------ uczy w mojej szkole matematyki. Ma 31 lat. Mieszka w Tarnowie. Jest wysoki, szczupły i zadbany. Ubiera się elegancko. Jest wychowawcą klasy 1c. Jest surowy, ale dobrze objaśnia. Ma tez zwariowane pomysły i często się śmieje. Pracuje systematycznie. Nie lubię matematyki, ale Pan ---- jest ok.

Herr - - - - - - er unterrichtet in meiner Schule der Mathematik. Er hat die 31 Jahre. Er wohnt in Tarnowie. Er ist groß, schlank und gepflegt. Er zieht sich elegant an. Der Erzieher der Klasse ist 1 c. Er unerfahren sein, aber gut erklärt er. Er hat Thesen die Schnapsideen und oftmals lacht er. Er arbeitet systematisch. Ich mag keine Mathematik, aber Herr - - - - er ist ok.
2010-01-28T13:50:09+01:00
Meine schule ist ------------- groB. Ist 14 clas.Allein eins clas mein. -------.Lieblingslehrer.-----.Ich -------- clas 1a.13 schulefreundin - 11---.Ich ------- 12 -----------. Meine clas ist --- spielt. --Klassenlehrer ist Herr -------.