Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:54:41+01:00
Zakochani bez wzajemności:
- powinni nie smucić się!
- powinni nadal starać się o względy osoby, którą kocha. Nuż mu się uda? =)
- nie powinni być zbyt nachalni w stosunku do osoby, którą kocha
- nie powinni robić z tej osoby wroga ( w sensie, że zacznie ją obgadywać czy coś)
- może spróbować "odkochać się"
- nie powinien ignorować tamtej osoby , należy traktować ją normalnie
- zaprzyjaźnić się z tą osobą lub utrzymać przyjaźń - w końcu nadal będziesz blisko tej osoby


Mam nadzieję, że pomogłam =) pozdro :*
6 4 6
2010-01-28T13:55:00+01:00
1.Jeśli już kochasz bez wzajemności,a masz taką możliwość to pousuwaj wszystkie numery,zdjęcia itp.
2.Znajdź sobie jakieś hobby.
3.Jeśli mieszkacie niedaleko siebie i usuwanie nr nic Ci nie da staraj się traktować Go/Ją jak normalnego znajomego.
4.Poszukaj ,a może ktoś inny z wzajemnością zgarnie Ci serce.
5.Jeśli masz w sobie tyle siły staraj się unikać tej osoby.
6.Znajdź oparcie w przyjaciołach.
4 3 4