Odpowiedzi

2010-01-28T13:45:16+01:00
Wywiad z Zenkiem z lektury pt '' Ten Obcy"
-Jestem z gazety i chciałem z toba zrobic wywiad możemy ?
-Cześć nazywam sie (wstaw imię) a ty ???
-Jestem Zenek
-Skąd jesteś ?
-Nie moge powiedzieć - powiedział niechętnie
-Czemu ??
-Ponieważ uciekłem z domu ??
-Dlaczego przecież jeszcze nie jesteś dorosły a tak wogóle ile masz lat ??
-15 i pół
-Więc czemu
-Bo mój tata jest alkoholikiem a mama umarła ?
-Masz tu jakiś przyjaciół ?
-Tak Mariana , Julka , Ule i Pestke są bardzo mili dla mnie opekuja się mna i jestem im za to bardzo wdzięczny
-Aha to wszystko i dziękuje dowidzienia
-Dowidzenia
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T13:46:31+01:00
Niedawno, miałam przyjemność przeprowadzić wywiad z Ebenezerem Scroogem. Rozmowa była niezwykle przyjemna i ciekawa.

-Panie Ebenezerze. Czy mogłabym zadać kilka pytań?
-Oczywiście, chętnie odpowiem.

-Jakim był pan człowiekiem przed cudowną przemianą?
-Brak słów, by opisać moje wcześniejsze zachowanie. Zły, skąpy, wrogi-taki właśnie byłem. Jest mi ogromnie wstyd. Czasami powracają do mnie wspomnienia z przeszłości, o których niekoniecznie chciałbym pamiętać.

-Co nakłoniło pana do wielkich zmian?
-Nikt nie chce wierzyć, że przyczyną była wizyta trzech gości. Oni, uświadomili mi jak cenne jest ludzkie życie. Pozwól, że nie będę zdradzał szczegółów.

-Oczywiście, rozumiem. Gdyby miał pan za zadanie porównać swoje życie przed i po przemianie...?
-Czasami chętnie kalkuluje wszystkie moje błędy, zwątpienia. Pewny jest fakt, że obecny Ebenezer żyje w szczęściu, radości, przyjaźni. Jeszcze nie tak dawno nie mogłem się do nikogo odezwać, wszyscy ode mnie uciekali.

-Podziwiam pana. Jaka była reakcja ludzi?
-Wszystkich przepełniało zdziwienie, każdy miał wątpliwości. Rozumiem ich. Pomocnego, uczynnego Ebenezera jak dotąd nikt nie miał okazji poznać. Po upływie zaledwie kilku dni zacząłem nawiązywać przeróżne kontakty. Właśnie dzięki tej sytuacji, mogę zauważyć, jak wyrozumiali i otwarci są współcześni ludzie.

-Pan jest po prostu wielki. Zasługuje pan na przeogromny szacunek. Dziękuję za wywiad. Do widzenia
-Ojej, ile komplementów. Dziękuję. Było mi bardzo miło. Do widzenia.

4 5 4