Odpowiedzi

2010-01-28T13:39:10+01:00
Rzęsistek pochwowy
świdrowiec gambijski
leiszmanie
lamblia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:39:11+01:00
Wicowce:
-świdrowiec gambijski wywołuje śpiączkę afrykańską
-lamblia jelitowa pasożytuje w jelicie

zarodziowe:
-pełzak czewonki pasożytuje w jelicie człowieka
  • 889
  • Początkujący
2010-01-28T16:38:45+01:00
Świdrowiec gambijski-śpiaczka afrykańska.
Plasmodium rotium-malaria
toxoplasma gondii -toksoplazmoza
rzęsistka -rzęsistkowica
1 5 1