Odpowiedzi

2010-01-28T13:44:46+01:00
Neuron ma:
> pojedynczy, długi akson
> nawet kilka tysięcy, krótkich dendrytów

Natomiast osłonka mielinowa jest wokół aksonu.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:58:10+01:00
-dendrytów ma nawet kilka tysięcy
-akson jeden
-długi i wydłużony akson od kilku do kilkudziesięciu um
-krutsze i rozgałęzione dendryty od kilkudziesięciu um do kilkudziesięciu cm
-wokół aksonu jest osłonka mielinowa
2 4 2