Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T16:25:04+02:00
Bóg, Honor, Ojczyzna. Według mnie jest to przeżytek. Dzisiejsza młodzież nie docenia już tych wartości, a co gorsza - wypiera się ich. Wielu młodych ludzi wyjeżdża za granicę, by tam żyło im się lepiej. Lekceważą to, za co nasi dziadkowie przelali krew. Dla nich nie ma to żadnej wartości.
Wiara również zostaje odrzucana. Katolicy są wyśmiewani za to, że są katolikami. Chodzenie do kościoła, przestrzeganie dekalogu, wywołuje ustach młodych uśmiech. Coraz więcej niepełnoletnich pije alkohol, pali papierosy, używa narkotyki. Dla nich nie ma to żadnego znaczenia. Nie przejmują się swoim życiem po śmierci, bo wygodnie jest nie wierzyć.

Jeżeli potrzeba więcej, pw.
1 1 1
2009-10-04T16:28:51+02:00
Moim zdaniem jest to przeżytek. Bardzo mało ludzi dziś docenia swój honor, ojczyznę. Ludzie nie mają czasu chodzić do kościoła.