Witam,
mam za zadanie napisać krótką reklamę w formie fraszki (2,3 krótkie wersy), która mówi nam, że w sklepie są krojone sery żólte na plasterki:
trzeba ując słowa to że kroimy ZÓŁTE SERY NA PLASTERKI
Taka rymowanka 2 - 4 wersowa którą można wywiesić Np. na szybie w sklepie...
Mam to napisać za karę proszę szybko odpowiedzcie PLZ

2

Odpowiedzi

2010-01-28T14:31:26+01:00
Tutaj ser w kolorze piachu
sprzedajemy płaski, brachu !

kiepskie, no ale zawsze coś :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:34:06+01:00
Nasze żółte serki
Kroimy w plasterki.