Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:56:48+01:00
Mówić - będziesz mówił
iść - będziesz iść
pójść - pójdziesz
czytać - przeczytasz
odczytywać - odczytasz
nazywać - będziesz nazywać
nazwać - nazwiesz

pozdro :*
źle naucz się !!!! nie ma iść tylko szedł mam ten test i to akurat mam dobrze
2010-01-28T13:57:19+01:00
Iśc będziesz szedł
pójśc będziesz iśc
czytac będziesz czytał
odczytywac będziesz odczytywał
nazywac będziesz nazywał
nazwac będziesz nazywac
2 5 2
2010-01-28T13:58:15+01:00
Iśc - będziesz szedł
pójść - pójdziesz
czytać- będziesz czytał
odczytywać - będziesz odczytywał
nazywać - będziesz nazywał
nazwać - nazwiesz
2 5 2