Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:56:30+01:00
Cena gogli - 60zł
Cena nauszników - 30zł
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T13:56:33+01:00
X - gogle
y - nauszniki

x + 2y = 120
x + y = 90 / * (-2)

x + 2y = 120
-2x -2y = -180

-x = -60
x = 60

x +y = 90
60 + y = 90 /-30
y = 30

Odp. Gogle kosztowały 60 zł, nauszniki zaś 30 zł.
8 4 8
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-28T13:58:46+01:00
X - cena gogli
y - cena nauszników

x + 2y = 120/ - 2y
x + y = 90

x = 120 - 2y
120 - 2y + y = 90

x = 120 - 2y
-y = -30

x= 120 - 2y
y = 30

x=60
y=30
5 4 5