Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T14:14:34+01:00
Romb to jakby dwa trójkąty. Suma kątów w trójkącie wynosi 180 stopni więc w dwóch na raz 360 stopni.
30 + 30 = 60
60 + 60 = 120
360 - 120= 240
240 : 2= 120
Miary tego rombu wynoszą: 120, 120, 60, 60
chyba tak będzie
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-28T14:22:19+01:00
Rysunek chyba mówi sam za siebie.
Obliczenia są elementarne
90 - 30 = 60.
W sumie korzystasz z własności, że kąty w trójkącie mają łącznie 180st
8 3 8