Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:08:56+01:00
4*3,5= 14m2 powierzchnia całkowita podlogi

3000g:250g= 12 - na tyle metrow kwadratowych starczy lakieru.

Odpowiedz brzmi Nie.
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-28T14:09:51+01:00
4m × 3,5 m = 14m²
14 × 0,25kg = 3,5kg
Odp: Nie wystarczy.
1 5 1
2010-01-28T14:10:47+01:00
Powierzcnia podłogi, to:
3,5m*4m=14m²

skoro na 1m² zużywa się 0,25kg
to na pomalowanie tej podłogi potrzeba:
14*0,25kg=3,5kg

z tego wynika, że 3kg to będzie za mało.