Napisz 2 krotkie wierszyki o zwyklej rzeczy (cos z piornika zwiazanym np. gumka , dlugopis , olowek , kredka itp.) moze to byc rowniez o ksiazce , zeszycie , aparacie fotograficznym , mp4 , radiu.


BARDZO PILNE!

P.S. nie musza sie rymowac ale wolalabym zeby sie jednak rymowaly . ; )
z gory dzieki i prosze o dobra odpowiedz ; )

2

Odpowiedzi

2010-01-28T14:13:02+01:00
Edek z Krainy Kredek

W krainie kredek żył sobie Edek
Wszystko co posiadał Edek
Składało się z kredek
Z kredek miał stół i szafy pół
Na kredkach spał i kredkami rysował
Zamiast chińskich pałeczek
Używał kredeczek

Szczęśliwe życie pędził Edek
W tej swojej krainie kredek
Aż razu pewnego do świata Jego
Pewien piórnik się wkradł
A w tym piórniku przyborów bez liku
Ołówki gumki pisaki
I wszelkie szkolne paskudniaki

To właśnie wtedy Edek
Z krainy przedszkolnych kredek
Do świata uczniów wszedł
Kredeczki ułozył na półeczki
I dumny stał się jak paw

Lecz do dnia dzisiejszego Edek
Odwiedza swą krainę kredek

proszę o najjj ...
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:13:04+01:00
Gumka, gumka - hop sa sa
Ślad ołówka zmarze raz dwa!
Kredki też nie straszne jej,
Zetrze wszystko co spotka na drodze swej!


Najważniejszą rzeczą na świecie jest długopis
Przecież dobrze o tym wiesz
Jeśli trzeba coś napisac
On zawsze pod ręką jest!
6 4 6