Odpowiedzi

2010-01-28T14:19:02+01:00
Olimpijski spokój- niezachwiany spokój
paniczny strach- przerażenie
pięta Achillesa- słaby punkt
Puszka Pandory- nieszczęście
syreni śpiew- uwodzicielski śpiew
stajnia Augiasza- nieporządek
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:21:44+01:00
Olimpijski spokój-miejsce, gdzie jest cicho i spokojnie
paniczny strach-panika, trwoga
pięta Achillesa-słaby punkt
Puszka Pandory-źródło nieszczęść
syreni śpiew-czarujący, urzekający, kusicielski, uwodzicielski
stajnia Augiasza-bałagan, chaos

Powodzenia ;)

Pzdr. :*
11 4 11