Odpowiedzi

2010-01-28T14:22:29+01:00
Bo Ziemia się obraca. Występuje ruch obiegowy i obrotowy. Stąd Słońce latem i zimą wschodzi na różnych kierunkach.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:32:01+01:00
Słońce wschodzi na północnym wschodzie a w grudniu na południowym wschodzie, ponieważ Ziemia porusza sie ruchem Obrotowym i obiegowym. Latem słońce góruje na zenicie równika i jest ono najwyżej a zimą słońce znajduje się na zwrotniku koziorożca i znajduje się najniżej. Stad u nas słońce zimą rzadko się pojawia. Podróż słońca odbywa się z zachodu na wschód. podczas tego obiegu słońce pojawia się na różnych kierunkach.


Pozdrawiam
2 3 2