Odpowiedzi

2010-01-28T14:20:28+01:00
1.po tym jak wyraża się o innych ludziach i Bogu.
2.jak zachowuje się wobec innych.
3.jak traktuje samego siebie
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:20:44+01:00
Człowiek kochający Boga czyta Pismo Swięte i zachowuje jego przykazania.
Człowiek kochając bliżniego jest dla niego miły pomocny i kocha go jak ssiebie samego
2 5 2
2010-01-28T14:30:58+01:00
Po tym jak się odnosi wobec innych, jaką wagę przywiązuje do kościoła, jak często chodzi do kościoła, po tym czy udziela się w różnego typu akcjach, gdzie może pomóc potrzebującym, czy pomaga innym bezinteresownie, po tym, że nie odnosi się do ludzi w sposób wulgarny i arogancki.
5 3 5