Odpowiedzi

2010-01-28T14:21:21+01:00
Jeść - spożywać, konsumować
fruwać- latać, wznosić sie , wzbijać sie
krić - ciąć, rozdrabniać, żnąć
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:21:37+01:00
Jeść = spożywać, wcinać, zjadać, pałaszować(?) ;P
Fruwać= latać, unosić się, lewitować
kroić = siekać, ciąć,
4 4 4
2010-01-28T14:23:25+01:00
Jeść-spożywać,konsumować,sycić głód, sycić się, posilać się, żywić się
FRUWAć-latać, szybować,frunąć, unosić się w powietrzu
KROIć-siekać, rznąć, rąbać, krajać
2 4 2