Przekształć zbyt rozwlekłe punkty planu, sformułowane w formie zdań, w zwięzłe zawiadomienia.

1. Kora bawi się nad brzegiem morza.
2. Na ziemi zjawia się Hades.
3. Hades porywa Korę.
4. Demeter rozpacza po stracie córki
5. Zeus zmienia swoje wyroki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:29:01+01:00
1. Zabawa Kory
2. Pojawienie się Hadesa
3. Porwanie
4. Rozpacz
5. Zmiana wyroku
2010-01-28T14:30:37+01:00
Kora nad brzegiem morza. Zjawienie się Hadesa.Porwanie Kory.Rozpacz Demeter. Zeus zmiana wyroków.
2010-01-28T14:31:02+01:00
1. zabawa Kory nad brzegiem morza
2. zjawienie sie na ziemi Hadesa
3. porwanie Kory przez Hadesa
4. rozpacz Demeter po stracie córki
5. zmiana wyroków przez Zeusa