Czy kosmos może być śmieszny? Stwórz własną wersję zabawnego kosmosu! Wymyśl planety, konstelacje (może być jedna) i ewentualnie państwa oraz rasy. Nadaj im zabawne nazwy oraz dowcipnie opisz.


Brać się do roboty ;p do jutra to muszę mieć :/

PS 15 pktów za to jest!

2

Odpowiedzi

2010-01-28T14:33:55+01:00
Planety: Jonasz, Mokry Śmieć, Zielony Deo-Cleo
konstelacje: niebiańska, lotosowa
państwa: Maroxinezja, MikroFlet, Aldońskie Wyspy, Ptak, Mezokower. w nich jest mokro i śmiesznie, w każdym państwie jest BigEye, które się z wszystkiego śmieje, a śmiecha ma taki, że każdego rozwala :D:D
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:41:52+01:00
W moich marzeniach kosmos wygląda jak wielkie jajo z dziurami. Są na niej oczywiście następujące państwa: Mokira, Kiwilow, Almmisia i wiele innych ale za dużo czasu by mi zajęło ich pisanie. Mieszkają w tych państwach też kosmoludzie w Mokirze mokirzyńcycy w Kiwilow kiwilowczycy a w Almmisisi almmisiowie. W kosmosie jest bardzo ciekawie i jest tam dużo zabaw np.: skakanie z kosmosamolotów do wielkiej miski z galaretką. Chciałabym tam kiedyś polecieć.
3 1 3