Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T14:41:09+01:00
Ludzie od wieków uczęszczali do szkół. (gramatyczny)
Śpi na podłodze (domyślny)
Grzyby,poziomki,liście są w koszyku babci. ( szeregowy)
Przybywa nam lat życia.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:43:55+01:00
Gramatyczny :
"Janek uzbierał mnóstwo jagód", gdzie podmiotem gramatycznym jest "Janek".
"Trzewik jest w szafie", gdzie podmiotem gramatycznym jest "trzewik"
domyślny :
Zrobiła bańkę mydlaną.
Zrobiłeś nieśmiały krok do przodu.
szeregowy :
Wrona, wróbel i szpak siedzą na drucie
Mama, tato i syn jedzą obiad.

5 4 5