Odpowiedzi

2010-01-28T14:41:29+01:00
Stosować żarówki energooszczędne...
kopać się w brodziku
nie odkrecac wody kiedy myjemy zeby
stosowac solary
wyłączać światło jeżeli nam nie jest potrzebne...

I wiele wiele innych rzeczy..
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:49:39+01:00
Przeciętny dom w Polsce marnuje energię w kwocie 1000 zł.
Na kuchenkach elektrycznych gotować w małej ilości wody pod przykryciem,lodówki często odmrażać.W miejscach w których przebywamy więcej niż dwie godziny,zamontować żarówki energooszczędne.Korzystać z umiarem z urządzeń elektrycznych,po zakończonej pracy np.(po używaniu komputera),wyłączyć go z prądu.Tak przyczyniamy się do oszczędności energii elektrycznej,bez której w tych czasach nie można żyć.
6 3 6