W spółdzielnia mieszkaniowa wynajmuje lokale na biura. Cena jednego metra kwadratowego powierzchni wznosi 15 zł miesięcznie. Ile trzeba zapłacić rocznie za wynajęcie lokalu składającego się z 2 pokoi o metrach 8m na 7,5m oraz 6,20m na 5m.

2

Odpowiedzi

2010-01-28T14:39:57+01:00
P¹=8*7.5
P¹=60m²

P²=6.2*5
P²=31m²

60m²+31m²=91m₂
91m²*15zł=1365zł

1365*12=16380zł

Odp. Rocznie trzeba będzie zapłacić 16380zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:46:18+01:00
Cena 1m² -> 15zł

powierzchnia pierwszego pokoju ->8*7,5=60m²
powierzchnia drugiego pokoju ->6,2*5=31m²
powierzchnia obu pokoi -> 31+60=91m²

91m²*15zł=1365zł/za miesiąc
12*1515zł=18180zł

Odp. Roczne wynajęcie lokalu wynosi 16380zł.