Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:38:37+01:00
Każdy ma umiejętności, talenty mniejsze lub większe ale należy je rozwijać.

Bardzo dobrze jest rozwijać swoje umiejętności np. żeby dostawać lepsze oceny w szkole. Dobrze uczyć się gry na jakimś instrumencie ponieważ wtedy jest większa szansa na szóstkę z muzyki, dobrze uczyć się ortografii i gramatyki, piękne pisanie to duma Polaków oraz szansa na piątkę z Polskiego. Mitologia przyda się na różnorodnych konkursach oraz lepszej ocenie z Historii. Ale nie tylko dla lepszych ocen trzeba rozwijać umiejętności. Nasze umiejętności zostaną zauważone w przyszłości np. przez szefa w pracy, wtedy możemy liczyć na podwyżkę, lepsze traktowanie, a nawet awans.

Niektórzy nie przywiązują wielkiej wagi do talentów ale potrzebne nam są w życiu więc warto je rozwijać.

Radze przerobić:)
16 2 16
2010-01-28T14:41:06+01:00
Należy rozwijać swoje umiejętności ponieważ możemy zupełnie je zatracić np. gdy ładnie śpiewasz i nie chodzisz na jakiś chór i nie śpiewasz wogule to twój głs nie będzie się rozwijać i talent wkrótce zaniknie
8 2 8
2010-01-28T14:41:11+01:00
Swoje umiejętności należy rozwijać dlatego bo w życiu jest to bardzo przydatne. Człowik nie umiejący pisac nigdy by sie nie podpisał,a człowiek nie znający cyfr nigdy by ich nie dodał czy odjął. Dlatego człowiek, który ma np. talent malaraski aby utrzymać swój talent powinien uczęszczaś na zajęcia plastyczne, które wspomagają umiejętności.
8 2 8