Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T14:44:04+01:00
Wiersz bez rymów xd :D??
ale ok xd :D

życie jest tylko jedno
właśnie dla mnie i dla ciebie
jedno jest tylko słońce
co świeci na niebie
to wszystko jest nasze
bo to nas połączyło
jedno jest tylko życie
i jedna jest tylko miłość ;/
troche sie niezbyt rumuje no ale sma mówiłaś ze moze być bez rymów xd D:
2 5 2
2010-01-28T14:45:57+01:00
Kocham Cię jak woda słońce,
Kocham Cię jak kwiatek łąkę,
Z Tobą czuję się jak w niebie,
Chcę Kochać zawsze tylko Ciebie.
Jesteś dla mnie najważniejszy.
Moje serce Ci oddane kochać będzie życie całe.

Anonim :)
1 1 1
2010-01-28T15:57:42+01:00
Poznałam cię przez przypadek.
brak twojego zdjęcia,
mówił mi ,że to był wypadek,
lecz to zaiskrzyło i od dziś
coś połączyło.
Kilka słów co dzień,
kilka spojrzeń,uśmiechów,gestów
I to jest to co obojgu daje nam sens.
Nie wiem może się już pogubiłam,
lecz gdy cię wtedy zobaczyłam
Zrozumiałam,że to ten jedyny..
Krótki opis na gg a on wiedział,że to o nim
To był znak,
drugi dany nam już w życiu
choć nie wiem czy oboje możemy,
go choć trochę spełnić ?
Wiem tylko jedno,że to znak
który nie będzie dany nam
już trzeci raz .

wiersz własnej roboty ;)