Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T14:45:57+01:00
Opiera sie ona szczegulnie na wiarze w Boga i modlitwie .
Oraz dary od boga ktore kazdy z nas dostał . Miedzy ludzmi a jezusem istnieje przyjazn ale takze miłość.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:19:16+01:00
Na rozmowie za pomocą modlitwy . Na wiarze w Jezusa i na byciu w kościele bo tam najlepiej jest z nim porozmawiać .


Mam nadzieję , że pomoglam .
Najlepsza Odpowiedź!
  • topa
  • Rozwiązujący
2010-01-28T15:39:05+01:00
Przyjaźń z Jezusem ma polegać na traktowaniu Go jako naszego przyjaciela właśnie a nie kogoś kto nas karze i stoi na straży prawa (przykazań). Kiedy się modlimy to nie czujemy się jacyś "mniejsi" czy gorsi od Pana. Modlisz się czyli prowadzisz dialog z Jezusem, On odpowiada Ci ale musisz się wsłuchać co On ma Ci do powiedzenia. Jezus jest najlepszym przyjacielem człowieka ponieważ powierzone Mu tajemnice na pewno nie będą zdradzone. W stosunku do ludzi tu na ziemi takiej pewności niestety nie ma.

<może to Ci pomoże>
3 4 3