Daje naj. prosze o dane i rozwiazania ;)


Samochód w czasie 10 minut pokonał drogę 6 km,a następnie przez 5 minut stał na stacji benzynowej. Kolejny odcinek drogi długosci 8 km pokonał w czasie 4 minut. Z jaka szybkoscią poruszał się samochód?

2

Odpowiedzi

2010-01-28T14:50:35+01:00
V=14km/19min=14km/0,32h≈42km/h
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:54:14+01:00
T1 = 10 min
S1 = 6 km
t2 = 4 min
S2 = 8 km

t3 = 10 + 4 = 14 min
S3 = 6 + 8 = 14 km

V=S/t
V=14/14
V= 1 (km/min)
6 3 6