Przyjmijmy , że k oznacza liczbę całkowitą . Zapisz trzy kolejne liczby:
a) całkowite następujące po liczbie k ,
b) całkowite następujące po liczbie 2k
c) nieparzyste następujące po liczbie 2k
d) parzyste następujące po liczbie 2k
e) parzyste nastepujące po liczbie 2k+1.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-28T14:45:47+01:00
A) całkowite następujące po liczbie k
k+1, k+2, k+3
b) całkowite następujące po liczbie 2k
2k+1, 2k+2,2k+3
c) nieparzyste następujące po liczbie 2k
2k+1, 2k+3, 2k+5
d) parzyste następujące po liczbie 2k
2k+2, 2k+4, 2k+6
e) parzyste następujące po liczbie 2k+1.
2k+2, 2k+4, 2k+6
78 4 78
2010-01-28T14:47:02+01:00
A)
k+1, k+2, k+3
b)
2k+1, 2k +2,2k +3
c)
2k +1 , 2k +3,2k +5
d)
2k +2, 2k +4,2k +6
e)
2k +2,2k +4, 2k + 6
32 4 32