Odpowiedzi

2010-01-28T14:52:12+01:00
Drodzy Nauczyciele!!!

W dniu dzisiejszym my, wszyscy uczniowie tej szkoły chcemy Wam serdecznie podziękować za trud, który wkładacie w naszą edukację. Wiemy, że często nie jesteśmy grzeczni i rozumni, ale wy nam przebaczacie i za to chcemy podziękować.
Dziękujemy Wam !!!

Uczniowie Szkoły
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:56:19+01:00
Drodzy nauczyciele !
Uczycie nas od dawna różnych przedmiotów. Wkładacie w to wiele serca i pomagacie nam jak możecie. Przebaczacie nam złe uczynki, to, że bywamy niegrzeczni i nieznośni.
Wiele to dla nas znaczy, chociaż nie okazujemy tego. Większość swojego czasu poświęcacie właśnie nam - uczniom całej szkoły.
Chcemy dzisiaj za to podziękować i obiecać, że również włożymy w naukę swoje serce i bardziej się przyłożymy. Dziękujemy za Wasz trud !

Uczniowie Szkoły
7 4 7