Odpowiedzi

2010-01-28T14:47:50+01:00
10*1=10
1,5*15=22,5
22,5+10=32,5
32,5/25=1,3- średnia wartość sprintera :))
1 5 1
2010-01-28T14:48:22+01:00
T1=10s
V1=1m/s
t2=15s
V2=1,5m/s
V=?
V=s/t
s1=V1*t1=1m/s*10s=10m
s2=V2*t2=1,5m/s*15s=22,5m
s=s1+s2=10m+22,5m=32,5m
t=t1+t2=10s+15s=25s
V=s/t=32,5m/25s=1,3m/s
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:50:26+01:00
Dane:

odc 1
t = 10 s
v = 1 m/s

odc 2
t = 15 s
v = 1,5 m/s

Szukane:
V śr = ?

wzory:
V śr = s cał / t cał
s = v * t

Rozwiązanie:
s1 = 1 * 10 = 10
[s1] = [ m/s * s] = [m]

s2 = 1,5 * 15 = 22,5
[s2] = [ m/s *s ] = [m]


V śr = 10 + 22,5 / 10 + 15 = 32,5 / 25 = 1,3
[V śr] = [m + m/ s + s] = [m/s]
1 5 1