Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:56:05+01:00
Zenek początkowo na wyspie był nieproszonym goście. Potem paczka Mariana parokrotnie starała się, by nie opuszczał tego miejsca. Tajemniczy, przystojny chłopak robił na przyjaciołach wrażenie. Zenek imponował samodzielnością( jeździł sam po Polsce, sam zajmował się wszystkimi swoimi sprawami), wiedzą(znał się na ptakach, budowaniu szałasów, łowieniu ryb), odwagą(uratował życie najpierw psu, a potem małemu chłopcu) i tajemniczością(długo nie chciał opowiedzieć o sobie). Przyjaciele nie mogli zaakceptować w Zenku skłonności do kradzieży. Chłopak był bardzo nieufny w stosunku do innych.
5 3 5
2010-01-28T14:59:38+01:00
Wysoki szczupły chłopak strzyżone ciemne włosy pozbawione połysku, drelichowe spodnie, szerokie rozłożone brwi
Cechy( usposobienia)
nie ufny w stosunku otoczenia boi sie zaprzyjaźnić z innymi ludźmi skryty i tajemniczy, zamknięty w sobie, nieśmiały
Cechy charakteru
odważny i bohaterski( uratował małe dziecko) ( wrażliwy(uratował Dunaja), zdecydowany i samodzielny, lojalny, ambitny i honorowy ( ofiarował pieniądze ofiarowane przez Ulę) i interesował się muzykąi ........, chciał zostać muzykiem

Mam nadzieje, że pomogłam nie wiem czy tak miało być
8 2 8