Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T14:51:38+01:00
1. Świętujemy to wielkie wydarzenie w Wielkanoc: zMartwychwstanie
2. U nas - Biblia, w islamie - ? : kOran
3. narodził się w Betlejem: Jezus
4. Strzegli wejścia do groty w której był grób Jezusa: Żołnierze
5. Kim był z zawodu Józef? ciEśla
6. Niewierny ... tomasZ
a gdzie masz S. MOJZESZ sie pisze a nie MOJZEz
2010-01-28T15:26:35+01:00
1. ' Ojcze nasz... ' jest to.... Modlitwa
2. Miejsce, w którym ponoć mieszka Bóg.... niebO
3. Zmartwychwstał dnia trzeciego... Jezus
4. Mamy szansę na ..... wieczne... Życie
5. Skąd Ewa zerwała jabłko .? z... drzEwa
6. Jakie dźwięki wydaje wąż .? Sss [ xd. ]
7. Cieśla to ..... Jezusa .... Zawód
1 4 1