Odpowiedzi

2010-01-28T14:58:41+01:00
Gdy dwie siostry poszły do lasu zbierać maliny .Balladyna zabiła swoją siostre Aline.żeby wyjść za księcia kirkora.Zaś powidziała matce że siostra uciekła.
a póżniej gdzy była z księciem zabiiła księcia le kogo innego rękammi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:00:03+01:00
Balladyna,była najstarszą córką Wdowy,i siostrą Aliny.Gdy zabiła swoją siostrę by zdobyć maliny które dadzą jej władzę mi miłość Kirrkora,stała się złą i żądzą władzy kobietą.Zabijała wszystkich na których jej zależało(Grabca,Fon Konstryna,Kirrkora...).Aż sama zasiadła na tronie królestwa.Było wiele skark,i uwag że to własnie ona zabiła siostrę.W ostatniej scenie Balladyna, sama wydaje na siebie 3 wyroki,po czym uderza w nią piorun.