Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:02:59+01:00
1- 1/3 - 1/4 - 1/6 - 1/5 = 60/60 - 20/60 - 15/60 - 10/60 - 12/60= 3/60= 1/20
Piąty pracownik dostał 1/20 zapłaty.
2010-01-28T15:03:06+01:00
1/3 + 1/4 + 1/6 + 1/5 = 4/12 + 3/12 + 5/30 + 6/30 =
= 7/12 + 11/30 = 35/60 + 22/60 = 57/60
1 - 57/60 = 60/60 - 57/60 = 3/60 = 1/20
Odp. Piaty pracownik otrzymał 1/20 część zapłaty.
2010-01-28T15:05:28+01:00
1-1/3-1/4-1/6-1/5=1-20/60-15/60-10/60-12/60=3/60