Odpowiedzi

2010-01-28T15:05:26+01:00
1)gosc jest osoba wyjatkowa, mile widziana przez gospodarza.
2) dom jest ostoja dla czlowieka, w nim czuje sie najbezpieczniej, najlepiej
3)kazdy u siebie moze robic co tylko mu sie podoba, jest bezkarny, wolny niczym nieograniczony
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:07:22+01:00
Gość w dom,Bóg w dom-goszcząc kogoś gościmy boga
Wszędzie dobrze,ale w domu najlepiej- w domu czujemy się swojsko
Wolność Tomku w swojm domku-czujmy się wolni w swoim domu
3 5 3