Odpowiedzi

2010-01-28T15:04:49+01:00
Jest ich 25 ponieważ:
jak będą grupy 6 osobowe to wyjdzie ich 4, i jeszcze jeden uczeń zostanie
jak będą grypy 8 osobowe to wyjdzie ich 3, i jeszcze jeden uczeń zostanie
jak będą grupy 12 osobowe to wyjdzie ich 2, i jeszcze jeden uczeń zostanie.

A po za tym, to nie mogło np. by być 3 grupy po 12 po by wyszło więcej niż 30 osób, a przecież uczniów jej mniej niż 30. ;]
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:05:35+01:00
6*4=24
8*3=24
12*2=24
W klasie jest 25 osób, ponieważ kiedy nauczyciel dzieli ją na grupy zostaje 1 uczeń.
Nauczyciel powienien dzielić klasę na 5 grup po 5 osób.
2 5 2
2010-01-28T15:05:57+01:00
4 x 6 + 1 = 25
3 x 8 + 1 = 25
2 x 12 + 1 = 25
Liczba uczniów w klasie - 25
4 4 4