Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:18:19+01:00
Gdyby był prezydentem zmienił bym wszystko na lepsze.było by więcej placów zabaw,boisk do piłki siatkowej,boisk do gry w piłkę nożną ,do koszykówki,byłoby więcej śmietników co oznacza mniej śmieci na ziemi,produkowali by mniej aut i kopalń co oznacza czystrzejsze powietrze
34 3 34
2010-01-28T15:32:46+01:00
Gdybym był prezydentem zmieniłabym totalnie wszystko.
Ograniczyłabym lekcje do 5 godzin dziennie.
Podwyższyła bym emerytury. Obniżyłabym pensje tym urzędnikom itd. Przeznaczyłabym więcej pieniędzy na odśnieżanie dróg zimą bo teraz zima a drogi prawie wcale nie odśnieżone a wypadków mnóstwo. starałabym się o jak najkwiększe dofinansowania dla osób biednych. Po prostu zmieniła bym wszytsko na lepsze. Bo teraz to za świetnie to nie jest.
18 4 18