Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:10:53+01:00
X=3 y=4 z=12

x*y=z


x*y=z²
3*4=12²
1*2*3*1*2*3*4=12²
144=144

3 3 3
2010-01-28T15:14:10+01:00
Wektor AB =[3-1;2+1] = [2; 3]
wektor AC = [-1-1;3+1] = [-2;4]
wektor BC = [-1-3; 3-2] = [ -4; 1]

wektor KL = [-1-3,-2+1] = [-4,-1]
wektor KM = [1-3; 2+1] = [-2; 3]
wektor LM = [1+1;2+2] = [2;4]
Odp. Te trójkąty są przystające, bo mają boki równej długości:
AB = KM, AC = LM, BC = KL.
8 4 8
2010-01-28T15:20:26+01:00
Oczywiście że tak ;)
bo mają boki równej długości ;)
3 3 3