Odpowiedzi

2010-01-28T15:14:15+01:00
Proszę panią. Bardzo przepraszam, ze byłem niegrzeczny na lekcji. Obiecuje, że się to więcej nie powtórzy. Jeszcze raz z całego serca przepraszam.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:14:49+01:00
Droga Marto !!!

Marto,mojo wychowawco chciałbym Cię bardzo przeprosic za to, ze rozpowiedzialem po szkole, ze jestes z domu dziecka. Nie powienienem tego robic, poniewaz to Twoja sprawa i jesli mialabys ochote o tym komus powiedziec to sama bys to zrobila. Wiem, ze stracilem Twoje zaufanie i wcale się tym nie dziwie. Jest mi przykro i żałuje tego co zrobiłem. Mam nadzieję, że kiedyś mi wybaczysz.


Tomek
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:17:51+01:00
Szanowny panie. Chciałbym z całego serca przeprosić Pana za moje skandaliczne zachowanie na ostatniej lekcji. Zdaję sobie sprawę, że postąpiłem źle podważając pański autorytet. Zachowałem się karygodnie i jest mi z tego powodu bardzo głupio. Bardzo Pana przepraszam i obiecuję, że już nigdy nie zachowam się w taki sposób. Mam nadzieję, że mi Pan wybaczy. Z wyrazami szacunku-imię i nazwisko.
4 5 4