Odpowiedzi

2010-01-28T15:17:52+01:00
Nie wiem może coś takiego :
1. Chodz powoli a nie szybko !
naprawde nie wiem ;[;[;[
ten jeden przykład tylko ;[;[;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:36:03+01:00
Regulamin szkoły (a raczej główne aspekty brane pod uwage w regulaminie)
1. Obowiązek szacunku:
- wobec innych uczniów jak i pracowników szkoły, ich poglądów, zachowania, ubioru, religii, sytuacji materialnej itp.
- wobec mienia szkolnego
- wobec cudzej własności
2. Punktualność, przestrzeganie czasu lekcji
3. Posłuszeństwo
4. Dyscyplina
5. Asertywność, pomoc (wszelkie jej formy i odpowiedniki)
6. Kultura
7. Wywiązywanie się z odpowiednich obowiązków zadań.

Synonimy wyrazu - uczeń:
podopieczny, wychowanek, adept, praktykant, akademik, scholar, studenciak, orzeł, prymus, kowal, kujon, sztubak, alumn, kleryk, seminarzysta, uczniak, eksternista, kursant, kursista, kursowicz, licealista, uczeń liceum, abiturient, maturzysta, kadet, gimnazjalista,
1 1 1