Hej Chciałambym żebyście uporządkowali nazwiska od A do Z
filipiak,grgorczyk,wenerska,wlostowski,zięba,wis,piotrowska,popławski,olszewski,kortas,kuczek,kapciak,rajca,przybylski,kumięga,bizoń,dobrowolski,dzianachowska,klimkiwicz,miazga,nowotny
Potrzebne pliska

3

Odpowiedzi

2010-01-28T15:24:48+01:00
Bizoń,Dobrowolski,Dzianachowska,Filipiak,Grgorczyk,Kapciak,
Klimkiwicz,Kortas,Kuczek,Kumięga,
Miazga,Nowotny,Olszewski,
Piotrowska,Popławski,Przybylski,Rajca,Wenerska,Wis,Wlostowski,
Zięba
2 5 2
2010-01-28T15:36:17+01:00
Bizoń, Dobrowolski, Dzianachowska, Filipak, Grgorczyk, Kapciak, Klimkiwicz, Kortas, Kuczek, Kumięga, Miazga, Nowotny, Olszewski, Piotrowska, Popławski, Przybylski, Rajca, Wenerska, Wis,Wlostowski, Zięba.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:39:22+01:00
Bizoń,
Dobrowolski,
Dzianachowska,
Filipak,
Grgorczyk,
Kapciak,
Klimkiwicz,
Kortas,
Kuczek,
Kumięga,
Miazga,
Nowotny,
Olszewski,
Piotrowska,
Popławski,
Przybylski,
Rajca,
Wenerska,
Wis,
Wlostowski,
Zięba.
2 5 2