Odpowiedzi

2010-01-28T15:17:47+01:00
Intruz xD
to jest tytuł ale autora nie pamietam ;P
2010-01-28T15:17:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:19:16+01:00
Świat nocy- są trzy części
Dom nocy.czyli naznaczona.
pamiętniki wampirów - 6 części
Miasto kości
Martwy aż do zmroku.
Wampir z przypadku.
Czysta krew.
Jak spodobała ci się saga zmierzch są 2 przewodniki po filmie.
I jeszcze zmierzch i filozofia.
I jeszcze błękitnokrwiści.