Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:25:29+01:00
+bezrobocie
+pogarszając się sytuacja polityczna
+inflacja, która w szybkim tempie urosła do hiperinflacji
+wojna celna z Niemcami(1925-1934)
zagrożenia wewnętrzne
+niestabilność sceny politycznej ( zmiany rządów)
+niechęć społeczetwa do władzy
+tęsknota za przywódcą silnej ręki
2010-01-28T15:27:31+01:00
Zginął w zamachu 16.12.1922r. zabił go Eligiusz Niewiadomski
1 1 1