Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:25:18+01:00
Kamień węgielny to kamień w narożu ściany wieńcowej, na którym opiera się węgieł ściany.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:25:23+01:00
Kamień węgielny

* w budownictwie tradycyjnym - kamień w narożu ściany wieńcowej, na którym opiera się węgieł ściany
* tradycyjne określenie dla położonego pierwszego kamienia, cegły rozpoczynającej budowę
* akt erekcyjny wmurowywany uroczyście na rozpoczęcie budowy
* w przenośni - podstawa, początek czegoś
4 3 4