Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:29:25+01:00
Ludzie zamieszkujący ziemie są według Małego Księcia niezwykle dziwni, śmieszni, nadzwyczajni. Dorośli nie posiadają nawet źdźbła wyobraźni, wypełnia ich stanowczość i powaga. Dzieci natomiast potarfią właściwie spojrzeć na świat. Posiadają moc fantazji, którą posługują się na co dzień. Jak widać, Mały Książę bardziej upodobał sobie młodsze pokolenie, które według niego więcej rozumiało.
2 5 2
2010-01-28T15:29:37+01:00
Ludzie zamieszkujący ziemię, są bezmyślni;nie potrafią dostrzec prawdziwego piękna,przyjemności;nie mają wyobraźni;oceniają po pozorach. Mieszkańcy ziemi skupiają wszystkie dziwactwa które spotkał Mały Książę na planetach