Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:32:31+01:00
Adam Cisowski-siedemnastoletni uczeń gimnazjum,nosił przezwisko szatan, które nadał mu profesor Gasowski, mieszkał w Warszawie, miał czworo młodszego od siebie rodzeństwa(dwie siostry i dwoje braci),jego ojciec był lekarzem, a mama zajmowała się domem.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:33:56+01:00
ADAM CISOWSKI-POWOLNY Z NATURY, MYSLAL ZAWSZE ROZWAZNIE, BEZ POSCPIECHU, Z CIERPLIWOSCIA NIEZGODNA Z JEGO WIEKIEM, NIGDY NIE TRACIŁ SPOKOJU ANI NIE UNOSIŁSIE GNIEWEM,POGODNY, SERDECZNY KOLEGA, WESOŁY, USMIECHNIETY, UCZYNNY, WSPOLCZUJACY,BYSTRY, INTELIGENTNY, WSZYSTKIM CZYM SIE KIEROWAŁ ROBIŁ TO Z ZASADAMI, WIELBICIEL WANDY GĄSOWSKIEJ
1 5 1