Opisz mój wyglad z akapitami
oczy niebieskie,wąskie i niewielkie
włosy ciemny bląd, średnie i zawsze upięte
twarz okrągła
cera brzoskwiniowa,
broda okrągła,mała
ustamalinowe , waskie, niewielkie
nos zgrabny,krótki
uszywaskie zgrabne

2

Odpowiedzi

2010-01-28T15:36:09+01:00
Jestem osobą wysoką/niską i szczupłą [?] o jasnej,brzoskwiniowej cerze.
Twarz ma okrągly kaształt ,tak jak broda.Moje oczy są nebieskie i małe.Nos jest zgrabny i krótki.Usta są koloru malinowego.Charakteryzuje je to ze są wąskie i niewielkie.Moje uszy są male i przylegają.
WłOsy są w kolorze ciemnego blondu.Noszę je zawsze upięte.
Nie narzekam na swój wygląd i nie mm zamiaru nic w nim zmieniać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:38:30+01:00
Moja twarz jest zaokrąglona i brzoskwiniowa.
Oczy mam niebieski, wąskie i niewielkie.
Mam zgrabny, krótki nos i wąskie, zgrabne uszy.
Jestem blondynką. Włosy mam średniej długości, zawsze upięte.
Usta moje są w kolorze malinowym. Kształtem wąskie i niewielkie.





Możesz jeszcze dodać swoją osobowość i czym się interesujesz np. czy jestes usmiechnieta, jak sie poruszasz, jak lubisz sie ubierac, jak mówisz (powoli, glosno, wyraźnie itp.), jaką muzykę słuchasz, co robisz w wolnej chwili. i na koniec zdanie... Podobam się sobie, taka jaka jestem.