Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:42:40+01:00
Na wprost okna mojego pokoju znajduje się park.Na obszarze, który mogę zobaczyć rośnie trawa i drzewo jabłoniowe,które kiedyś miało sporo owoców.Latem podjadałam je razem z koleżankami.Niestety,jesienią drzewko uschło.W zimie jabłoń, przykryta przez śnieg wyglądała jak każde inne drzewo,choć wiem,że niedługo zostanie wycięta.Pośrodku trawnika jest skalniak.Na jego szczycie rośnie kępa fioletowych irysów.Wiosną, latem i jesienią kwitną nieśmiertelniki,niezapominajki i wrzosy. Rosną tam też winogrona i wiciokrzewy.Przez cały rok przylatują tam wróble i sikorki.Widok z mojego okna podoba mi się, ponieważ podczas każdej pory roku wygląda inaczej.
2010-01-28T15:43:20+01:00
Krajobraz czy można go wyrazić słowami? Zdaję mi się że nie. Przecież te wszystkie piękne widoki których nawet nie dostrzegamy nie da się opisać słowami trzeba to poprostu zobaczyc. Pola,łąki,stawy codziennosc która nas otacza. Morza i gory choc czesto wakacyjne jak że wielkie dla nas i dla naszych oczu. Krajobrazów jest mnóstwo i każdy znajdzie inny nie ma 2 tych samych.Każdy z nich jest jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny.Moim krajobrazem na ktorego patrze codziennie jest...