Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:39:53+01:00
-napisz do niego na gg (ja sie ałam kiedys na początku ,nie znałam sie zkolesiem no ale co jak sie napisze przecież nie pomyśli ze sie bujasz,oni nie są tacy domyślni xd LD)
-jak sie nie zna zaczać mówić cześć
-zapisać sie na zajecia dodatkowe na które on chodzi
- jezeli lubi muzykie ty musisz jakos okazac ze jesteś wielką fanką ich i napisz mu na nk czy gg czy słyszał nową piosenkie tego zespołu .
-uśmiechaj sie ciepło:D
-niby przypadkiem złap go za ręke to dostanie olsnienia.
-nie mozesz sie przy nim smut chłopaków to odprasza.
-chodx na jego mecze (jeżeli gra w piłke), na koncerty(jeżeli gra w jakims zespole) i mocno mu kibicuj.
-jeżeli nie chcesz do niego napisać i powiedziec kim jesteś możesz pwoeidzieć że jesteś kimś zupełnie innym ;Pi sie paru rzeczy o nim dowiedzieć.
- ładnie sie ubieraj.
-myśle ze dla wszystkich chłopaków najważniejsze są włosy.muszą być zadbane a nie jakieś prztłuszczone.najlepiej proste,ale kręcone też moga być zależy komu jak pasuje.
-chłopacy nie lubią jakiś laleczek które chdoza w rózwoych ciuchach(no oczywiscie sa wyjątki) ale jeżeli to jakis bardziej typ skate to nos luźe ciuszki spodnie z krokiem do kolan .i git ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:40:04+01:00
Postraj sie, zeby to on to zrobil. Gadaj z nim czesto o milosci przez gg czy fona, opowiadaj o swoich problemach, pozesz mu powiedziec, (ja tak robilam), ze masz na oku chlopka strasznie Ci sie podoba i sie w nim zakochalas tylko boisz sie mu tego powiedziec. Zrob trak:
Napisz mu w sms'ie:
"Ehhh....mam na oku swietnego chlopaka, zakochalam sie w nim, ale wsydze mu sie tego powiedziec, pomoz mi co mam robic?"
"On Ci wtedy napisze powiedz mu"
A Ty mu napisz " Mam napisac np. Kocham Cie (imie tego chlopaka z ktorym piszesz)"
on wtedy albo zapyta czy to on i wtedy nic nie odpisz poczekaj na nastepnego sms'a i powiedz, "a co Ty bys odpisal"
Albo napisze "JA Ciebie tez", bo sie zkapnie. A jesli napisze sluchaj ale ja nic do Ciebie nie czuje to mu napisz,ale to nie bylo do Ciebie to tylko przyklad bo z Toba o tym gadm i sie nie wydurnisz a poznasz jego uczucia, ja tak zrobilam z moim chlopakiem i jestesmy juz razem prawie 7miesiecy:D:D:D
2010-01-28T15:41:52+01:00
Jeśli to prawdziwa miłość to myślę , że trzeba przeczekać trochęi obserwować reakcję chłopaka.Jeśli podczas rozmowy patrzy prosto w oczy to znaczy że albo chce być przyjacielem lub chłopakiem. Trudno to określić. Jeśli ma się dobry kontakt z jego kumplami można wypytać ich . Kumpele mogą podejść do kolesia i pogadać z nim o tej dziewczynie mówiąc np. Ale ta ... jest głupia , nienawidzę jej i jest taka brzydka , czy mi się zdaje czy nikt jej nie lubi. I należy czekać na reakcje kolesie . Myślę , że w końcu to i bez tego wyszłaby prawda jeśli to szczera miłość .


Pzdr. :*
1 5 1