Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:35:47+01:00
1.Niedożywienie
2.Bieda
3.Import towaru
4.Władze nie interesują się krajem.
5.Za duża temperatura.
6.Zbyt mała lub znikome posiadanie maszyn rolniczych
7.rosnące zadłużenie
8.
9.
10.uzależnienie gospodarki od premysłu wydobywczego

Głównym powodem nie dożywienia jest bieda oraz zbyt wielka temperatura by cokolwiek uprawiać.Jednakże dobrze że istnieją firmy pomagająca Afrykanom np.Caritas oraz misjonarze którzy przyjeżdżają uczyć i pomagać Afrykanom.
1 1 1
2010-01-28T15:37:08+01:00
1. Problemy gospodarcze w Azji:
1.Niedożywienie
2.Bieda
3.Nie wykształcenie.
4.Władze nie interesują się krajem.
5.Za duża temperatura.
6.Spożywanie narkotyków
7.Zbyt mała lub znikome posiadanie maszyn rolniczych
8. uzależnienie gospodarki od premysłu wydobywczego
9. import wyrobów przemysłowych
10.ujemny bilans handlowy
11. rosnące zadłużenie

Głównym powodem nie dożywienia jest bieda oraz zbyt wielka temperatura by cokolwiek uprawiać.
1 1 1