1.Napisz o produktach które często jesz .
2.Zrób liste produktów sporzywczych z których składać sie będzie twoja dzisiejsza kolacja .Dowiedz się z kąt pochodzą ,ile kosztują produkty pochodzenia polskiego a ile zagranicznego

:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:59:31+01:00
1. I often eat :
on brekfast; sandwiches with cheese and jam
on lunch; some meat with chips and vegetables
on dinner: cake
2010-01-28T16:47:50+01:00
1.Tost,Thomatoes,ham,yogurth
2.Tost,ham,thomatoes,tea
2010-01-28T17:12:40+01:00
1.I am eating :ice cream,soup and sandwich.
2.